تاریخچه مدرسه عمران و توسعه

افتتاحیه مدرسه عمران و توسعه الیگودرز

از آنجائیکه ساکنان حاشیه شمالی شهر الیگودرز عمومأ اقشار مستضعف به معنای واقعی بودند و فرزندان این اهالی شریف شهر ناگزیر بودند برای حضور در مدارس شهر، روزی دوبار از جاده کمربندی مسیر اصفهان به خوزستان عبور کنند که بسیار خطرناک بود و حوادث بسیار تلخی در حافظه اهالی شهر رقم زد.

در نخستین سال فعالیت شرکت عمران و توسعه، یعنی سال ۱۳۸۰، زنده یاد دکتر احمدی که در آن هنگام نماینده مردم در سومین مجلس شورای اسلامی بودند توصیه کردند که با مشارکت شرکت مدرسه ای در آن قسمت شهر ساخته و به آموزش و پرورش شهرستان اهدا شود تا نیاز نباشد دانش آموزان از آن جاده پرخطر عبور کنند.

آن مدرسه ساخته شد و به آموزش و پرورش اهدا گردید و با عنایت خداوند تبارک و تعالی طی این سالها همواره مورد پشتیبانی مالی شرکت بوده و هست. در گذر زمان مواردی چون افزایش جمعیت در مناطق عقیل آباد و شهرک جوان و نیز تغیرات ایجادشده در نظام آموزشی کشور موجب شد تا توسعه مدرسه به پیشنهاد اداره تجهیز و نوسازی مدارس در دستور کار شرکت قرار گیرد.

عملیات اجرایی گسترش فضای آموزشی مدرسه با احداث یک طبقه و همچنین ایجاد ساختمان سرایداری از تیرماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در نهایت با هزینه ای معادل ۱۲ میلیارد ریال در تاریخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۰ به بهره برداری رسید. مقامات شهر و استان و نیز مسئولان شرکت در مراسم افتتاحیه حضور داشتند انشاالله خداوند تبارک و تعالی خود زحمات دست اندرکاران این امر خیر و بخصوص سهامداران گرامی شرکت را پاس خواهد داشت و اجر و ثواب این کار را نصیب آنها و روح زنده یاد دکتر احمدی گرداند.

مدرسه عمران توسعه الیگودرز دبستان عمران و توسعه الیگودرز مدرسه الیگودرز مدرسه عمران و توسعه